banner

NEMOA TIL VIRKSOMHEDER

Nemoas system er til alle typer virksomheder, små som store, der ønsker at optimere deres bogholderi og regnskaber. Ganske enkelt kan Nemoa spare dig og din virksomhed både tid og penge ved at sikre lette arbejdsgange og direkte integration til jeres økonomisystem, når din virksomheder behandler fakturaer og leverandørfakturaer. Nemoa tilbyder sin optimering af din virksomhed igennem vores økonomimoduler:

Økonomi

Økonomimodulet består af flere undermoduler, der samlet varetager en lang række administrative opgaver. Det skal her nævnes at Nemoa kan arbejde med kontering og eksport til flere regnskaber på en gang, hvilket kan være særligt relevant i forbindelse med projekter som eventuelt i organisationens hovedregnskab. Nemoa tilbyder en let integration af andre platforme, programmer og systemer som f.eks. direkte via API, CSV eller script der varetager kommunikationen med andre systemer såsom CMS-systemer og økonomiprogrammer som C5.

Faktura

Med Fakturamodulet kan din virksomhed udsende alle de fakturaer Nemoa automatisk genererer rundt om i systemet, såsom kundefakturaer. Endvidere kan man let oprette manuelle fakturaer fra modulet til en kontakt. En faktura kan udsendes via mail, brev og EAN.

Når modtageren modtager fakturaren, vil der være en række forskellige betalingsmuligheder, som kan opsættes nærmere, men FI-betaling, div. Onlinekortbetaling og bankoverførsel vil være tilgængelige. Vi arbejder hen imod en løsning hvor der centralt indgås aftaler med kortudbydere, som regionale og lokale niveauer kan benytte sig af. Herefter opsætter vi i Nemoa interne afregningsprocedurer inden for forbundet.

Fakturamodulet bruges også som debitormodul og holder styr på ubetalte fakturaer. Modulet giver let mulighed for at importere betalingsdata fra bank til udligning af faktura og kan efterfølgende eksportere data. Det vil sige at når faktura er blevet betalt, genereres en fil til import i økonomisystemet hvorefter der kan bogføres uden ekstra tastearbejde.

Leverandørfaktura

Dette modul gør det muligt for din virksomhed at modtage alle leverandørfakturaer elektronisk. Nemoa taler sammen med ”Nemhandel”. Når leverandøren fremsender fakturaer på denne måde konteres de modtagende fakturaer online i Nemoa. Herefter laves der en fil til bank og kassekladde i økonomisystemet. Endnu en gang konteres der direkte på baggrund af økonomisystemets kontoplan.

Øvrig integration

Nemoa kan også leveres med CMS system, der bygger på joolma og herunder fuldt integreret webshop, der bygger videre på de produkter man har i Nemoa. Så det undgås at man skal oprettet produkter mv., flere steder. Herunder kan Nemoa lave integration med Post Danmark pakkeløsning, så man let kan afsende og lave label til pakker, uden ekstra tastearbejde.

Benytter man DSB WorkPlus, så kan faktura modtaget på EAN nr. fra DSB, konteres helt ned på den enkelte rejse, dette sker ved at udnytte bemærkningsfeltet ved bestilling af biletter i WorkPlus.